A/B test

A/B, split og multivariate test

Er jeres website perfekt?

Brugerne er den endelige dommer over jeres online aktiviteter og gennem A/B, split og multivarite test er det muligt at få et direkte kig på alle de små faktorer som til sammen kan løfte jeres resultater betydeligt. Gennem systematiske test af jeres online aktiviteter er det ofte muligt at løfte effekten af jeres site med flere hundrede procent.

 

A/B test – En central konkurrence fordel

IIH Nordic har gennem tiden gennemført en lang række test af online markedsføring, landing pages og websites. Fælles for disse tests er at de stortset altid har haft en betydelig positiv effekt på bundlinjen hos de virksomheder, de er blevet gennemført.

En test indeholder bl.a.:

  • Valg af testværktøj
  • Introduktion til test og optimering
  • Opsætning af system
  • Løbende sparring, rådgivning og aktiviteter

Det opnår I:

  • En mere effektiv hjemmeside der performer bedre
  • En bedre forståelse for brugernes adfærd
  • Øget konkurrencefordel

Jeres fordele:

  • Spar tid og ressourcer
  • Konkrete anbefalinger til hvordan jeres site performer bedst
  • Få afklaring på potentiale

 

Test er for alle – fra B2B, B2C og organisationer til det offentlige

Alle virksomheder og sites kan med fordel benytte sig af A/B og multivariate tests, da det ikke kræver andet end et klart formål med sitet. Hos IIH Nordic planlægger og tester vi bl.a. for store virksomheder som VELUX, ELLOS og Sixt. Vi har testet alt fra billeder på hjemmesider til overskrifter og enkeltudtryk i online reklamer.

Sådan kommer I videre

Er I interesserede i vejledning om tests, er I velkommen til at kontakte os. Så tager vi en indledende dialog om jeres muligheder inden for tests og optimering af jeres hjemmeside eller online kampagner. Vi er sikre på, at vores viden og erfaring med online test også vil kunne komme jeres online forretning til gode.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!